Το μυστικό που θα απογειώσει τα άρθρα και τις πωλήσεις σου!

Ποιο είναι λοιπόν το μυστικό που θα απογειώσει τα άρθρα σου; Πως θα αυξήσεις τα κλικ στο άρθρο σου και κατά συνέπεια τα views του; Διάβασε παρακάτω και μυήσου στην αλάνθαστη μέθοδο προσέλκυσης αναγνωστών.

Εκτός των bloggers, πολλοί επαγγελματίες διατηρούν blogs (και καλά κάνουν!) ώστε να παρέχουν περιεχόμενο υποστηρίζοντας παράλληλα την προώθηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους. Επιπλέον αυτή είναι μια εξαιρετική μέθοδος για να τραβήξεις πλήθος καταναλωτών στην ιστοσελίδα σου με στόχο να τους μετατρέψεις σε αγοραστές. Ποιο όμως είναι το μυστικό της επιτυχίας;

Φαντάσου ότι κάθεσαι στον καναπέ σου αναπαυτικά και χαζεύεις στο facebook. Ανάμεσα στις άπειρες φωτογραφίες των φίλων σου σε νησιά, παραλίες και λοιπά (δυστυχώς οι διακοπές σου αργούν ακόμα..) διαβάζεις το εξής: «Ανακάλυψε τους  3 τρόπους να τριπλασιάσεις τα έσοδα της επιχείρησης σου το 2018». Εκεί λοιπόν που είχες αποχαυνωθεί ξαφνικά επανέρχεσαι σε κατάσταση εγρήγορσης και σε δευτερόλεπτα αποφασίζεις ότι σε ενδιαφέρει και κάνεις κλικ στο άρθρο.

Είναι πολύ πιθανό ο τίτλος να ήταν παραπλανητικός και το άρθρο να μιλούσε για επενδύσεις στο bitcoin αλλά δεν έχει σημασία. Για να καταλάβεις καλύτερα τι συνέβη θα ήθελα να παρομοιάσεις το άρθρο σου με μια ταβέρνα στα λαδάδικα της Θεσσαλονίκης (ναι καλά διάβασες).

Στα λαδάδικα λοιπόν και περισσότερο τα παλαιότερα χρόνια υπήρχαν οι λεγόμενοι «κράχτες» οι οποίοι στέκονταν έξω από την ταβέρνα και προσκαλούσαν όποιον περνούσε από μπροστά να την επισκεφθεί. Αυτό το ίδιο πράγμα κάνει και ο τίτλος για το άρθρο σου!

Επένδυσε στον τίτλο

Το να δημιουργήσεις ένα άρθρο δεν είναι εύκολη δουλειά. Πρέπει να αποφασίσεις το θέμα, να κάνεις έρευνα, να συγκεντρώσεις ιδέες και πληροφορίες, να το γράψεις και να το δημοσιεύσεις. Γιατί όλος αυτός ο κόπος να πάει χαμένος;

Όσο καλό, ενδιαφέρον και χρήσιμο να είναι το περιεχόμενο του άρθρου σου χρειάζεται έναν καλό τίτλο ώστε να ξεχωρίσει από το πλήθος και προσελκύσει αναγνώστες. Γι’αυτόν τον λόγο είναι σημαντικό να αφιερώσεις τον απαραίτητο χρόνο στην δημιουργία του.

 

4 παραδείγματα τίτλων για σίγουρη επιτυχία

«Εσύ ξέρεις τους 3 τρόπους να απογειώσεις τα views του άρθρου σου εύκολα και γρήγορα;»

Εδώ έχουμε τον τίτλο που θα εξάψει την περιέργεια των αναγνωστών. Πραγματοποιείται με μια ερώτηση και απευθύνεται προσωπικά στον αναγνώστη. Ο τίτλος αυτός είναι σαν μια φωνούλα που σου κάνει την ερώτηση και σε προκαλεί να την απαντήσεις. Ξέρεις ναι ή όχι; Και όταν προβάλλεται σε στοχευμένο κοινό όπως bloggers, αρθρογράφους κλπ υπονοεί ότι αν δεν διαβάσεις αυτό το άρθρο θα χάσεις ωφέλιμες για εσένα γνώσεις.

Δοκίμασε το: «Εσύ ξέρεις…..(όφελος/στόχος)»

«Γράψε άρθρα σαν επαγγελματίας Blogger!»

Ίσως δεν είσαι blogger αλλά θέλεις να γράφεις επιτυχημένα άρθρα για τον οποιονδήποτε λόγο. Ίσως πάλι είσαι wannabe blogger στα πρώτα του βήματα. Ο τίτλος αυτός σου λέει «διάβασε με και ο στόχος σου θα εκπληρωθεί». Αυτό το είδος των τίτλων είναι ακαταμάχητο καθώς  σου υπόσχεται την εκπλήρωση μια πολύ συγκεκριμένης επιθυμίας σου.

Δοκίμασε το: «(Κάνε κάτι) σαν (κάτι ανώτερο/σπουδαίο)»

Τι πρέπει να ξέρουν όλοι οι bloggers για ελκυστικούς τίτλους και χιλιάδες views!

«Ένα λεπτό! Τι είναι αυτό που πρέπει να ξέρουν όλοι οι bloggers και δεν το ξέρω εγώ;» θα έλεγες αν ήσουν blogger και πετύχαινες κάπου αυτόν τον τίτλο. Φυσικά θα έκανες κλικ για να τσεκάρεις αν ξέρεις αυτό που πρέπει να ξέρουν όλοι οι bloggers! Ο τίτλος αυτός στοχεύει στην ιδιότητα σου (blogger) και στον εγωισμό σου (κάτι που ίσως ξέρουν οι άλλοι και όχι εγώ).

Δοκίμασε το: «Τι πρέπει να ξέρουν όλοι οι (ιδιότητα) για (όφελος/στόχος) »

Το μυστικό που θα απογειώσει τα άρθρα και τις πωλήσεις σου!

Όχι, δεν είναι deja vu αυτός είναι ο τίτλος του άρθρου μου. Ο τίτλος αυτός υπονοεί πως το άρθρο περιέχει πληροφορίες που πρόκειται να σε ωφελήσουν, γνωστές σε λίγους. Σου διεγείρει την επιθυμία να μυηθείς σε αυτό το μυστικό ώστε να εκπληρώσεις τον στόχο σου (επιτυχημένα άρθρα, αυξημένες πωλήσεις).

Δοκίμασε το: «Το μυστικό ….(όφελος/στόχος)»

Do it yourself!

Να θυμάσαι πως σκοπός του τίτλου δεν είναι να πουλήσει αλλά να τραβήξει την προσοχή. Αυτό είναι πολύ βασικό και ένα από τα μεγαλύτερα λάθη σε άρθρα που αποσκοπούν στην προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών. Να ένας τίτλος: «Το βασικό λάθος κάνει έναν τίτλο αποτυχημένο και πως να το αποφύγεις».

Έτσι λοιπόν ο τίτλος σου πρέπει να λειτουργεί σαν «κράχτης», να προκαλεί τους αναγνώστες να κάνουν κλικ στο άρθρο σου. Μετά είναι στο χέρι σου να παρέχεις το κατάλληλο περιεχόμενο ώστε να κρατήσεις το ενδιαφέρον του αναγνώστη ώστε να φτάσει στο τέλος του άρθρου. Με αυτόν τον τρόπο το άρθρο σου θα εκπληρώσει τον σκοπό του. (προώθηση πωλήσεων, αναγνωρισιμότητα επιχείρησης κλπ)

Follow: @orenda.gr


Ο master των πωλήσεων Brian Tracy αποκαλύπτει 5 μυστικά για νέους επιχειρηματίες εδώ!