Χρησιμοποίησε τα social media όπως οι 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες των Η.Π.Α!

Μπορεί να μην ανήκεις στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες των Η.Π.Α αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις στρατηγικές τους για τα social media.

Δεν αρκεί να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό για την επιχείρηση σου και απλά να φροντίσεις να τον ενημερώνεις συχνά. Είναι απαραίτητο να έχεις μια στρατηγική και να ορίσεις στόχους τους οποίους θα πρέπει να επιτύχεις.

Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα μοντέλα social media που χρησιμοποιούν οι πιο κερδοφόρες εταιρείες του Fortune 500.

Πρώτα όμως να πούμε ότι το Fortune 500 είναι μια ετήσια λίστα του περιοδικού Fortune που κατατάσσει τις 500 από τις μεγαλύτερες εταιρείες των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής σύμφωνα με τα συνολικά έσοδα τους για τα αντίστοιχα έτη.

 

Branding

Το branding είναι ο λόγος που θα αγοράσεις το σακίδιο της Nike 95€ και όχι κάποιο αντίστοιχο στην μισή τιμή που θα σου έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά. Με το branding στα social media δημιουργείς την εικόνα του brand σου, δίνεις φωνή στην επιχείρηση σου και επικοινωνείς με το κοινό σου.

Με την στρατηγική αυτή στοχεύεις στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης σου, προσπαθείς να καθιερώσεις την αξιοπιστία του brand σου. Στόχος σου είναι να διαμορφώσεις μια πολύ συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό του καταναλωτή κάθε φορά που ακούει το brand name σου.

 

eCommerce

Τα social media χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά με στόχο να κατευθύνουν το επιλεγμένο κοινό στην ιστοσελίδα που επιθυμούμε με στόχο την προώθηση των πωλήσεων της επιχείρησης.

Επομένως με αυτήν την στρατηγική κάνεις τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να μετατρέψεις τα social media σε εργαλείο αύξησης των πωλήσεων των προϊόντων/υπηρεσιών σου. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλα, τακτικά προωθητικά posts, την αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών.

 

Έρευνα

Η συλλογή δεδομένων είναι εξαιρετικά πολύτιμη για κάθε επιχείρηση. Έτσι πολλές επιχειρήσεις επιδίδονται σε αυτήν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να σε βοηθήσουν να δεις το προϊόν/υπηρεσία σου από την πλευρά του καταναλωτή.

Αυτό θα σου δώσει την δυνατότητα να βελτιστοποιήσεις την επιχείρηση σου ώστε να πληροί τις προδιαγραφές που θα ικανοποιήσουν το κοινό-στόχο σου. Μπορείς να ξεκινήσεις κάνοντας μια απλή ερώτηση στις δημοσκοπήσεις του Facebook. Να θυμάσαι πως σε όλους αρέσει να μιλάνε για τον εαυτό τους.

 

Διατήρηση Πελατών

Εκτός από την απόκτηση νέων πελατών που είναι και πολυδάπανη, στόχος  σου είναι να κρατήσεις πιστούς τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου. Για τον σκοπό αυτόν μπορείς να παρέχεις τακτική επικοινωνία και αλληλεπίδραση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μην ξεχνάς πως το να διατηρήσεις τα άτομα που έχουν ήδη κάνει κάποια αγορά από την επιχείρηση σου εκτός από πιο οικονομικό είναι και πιο εύκολο. Φρόντισε λοιπόν να τους παρέχεις ενδιαφέρον και σχετικό με αυτούς περιεχόμενο και φυσικά να ενθαρρύνεις την αλληλεπίδραση. Το αποτελεσματικό customer service είναι επένδυση!

 

Lead Generation

Όταν μιλάμε για Lead Generation αναφερόμαστε στη δράση ή τη διαδικασία εντοπισμού και καλλιέργειας δυνητικών πελατών για προϊόντα ή υπηρεσίες μιας επιχείρησης. Αυτή η μέθοδος είναι ιδανική για όσους απευθύνονται σε επαγγελματίες και κάνουν χονδρική πώληση.

Σε αυτήν την περίπτωση η απευθείας προώθηση από τα social media είναι αρκετά δύσκολη. Έτσι προσελκύουμε τα άτομα από τα social media στην ιστοσελίδα της επιχείρησης. Από εκεί τους παρέχουμε σχετικό περιεχόμενο όπως κάποιο βίντεο ή ένα pdf και παράλληλα συλλέγουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του δυνητικού πελάτη.

 

Όλα τα παραπάνω μοντέλα είναι αποδοτικά αλλά δεν αρκεί ένα μόνο του. Η πιο αποτελεσματική λύση είναι ο συνδυασμός δύο ή και παραπάνω μεθόδων. Με αυτόν τον τρόπο θα επιτύχεις ευκολότερα και γρηγορότερα τους επιχειρηματικούς σου στόχους!

Για περισσότερες πληροφορίες ή ερωτήσεις επικοινώνησε μαζί μας εδώ.


Ανακάλυψε πως θα ξεχωρίσεις την επιχείρηση σου από τον ανταγωνισμό εδώ.