25 «γρήγορα» tips για να γίνεις master στις πωλήσεις!

Λίγη παραπάνω γνώση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν! Ειδικά αν έχεις να κάνεις με πωλήσεις πρέπει το διάβασμα να σου γίνει συνήθεια. Έτσι ώστε να μπορείς να βελτιώνεσαι και να αναπτύσσεις τις ικανότητες σου συνεχώς. Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, βρες παρακάτω 25 «γρήγορα» tips για να γίνεις master των πωλήσεων!

1.Όταν οι πωλήσεις σου παίρνουν την κάτω βόλτα, θέσε μερικούς μικρούς, εφικτούς στόχους. Η επιτυχία τους θα αυξήσει την αυτοπεποίθηση σου.

2.Δράσε απευθείας σε παράπονα πελατών, ενημέρωσε τους με ποιον τρόπο θα λύσεις το πρόβλημα τους και στη συνέχεια, κάν’ το.

3.Ποτέ μην σταματήσεις να μαθαίνεις: Μείνε ενημερωμένος σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες, διάβασε σχετικά βιβλία ή παρακολούθησε σεμινάρια και έχε υπόψιν σου τα νέα της αγοράς.

4.Το μότο σου πρέπει να είναι «πάντα να βοηθάς» αντί για «πάντα να κλείνεις την πώληση».

5.Βγες για καφέ ή φαγητό με τους κορυφαίους πωλητές της επιχείρησή που εργάζεσαι και ζήτησε τη συμβουλή τους για την πώληση των προϊόντων της εταιρείας.

6.Προστατέψε τον χρόνο σου – έχεις συγκεκριμένες παραγωγικές ώρες την ημέρα, οπότε όλα τα υπόλοιπα θα πρέπει να γίνονται μετά ή καθόλου.

 

7.Εστίασε στον πελάτη, όχι στην πώληση. Αναζήτησε τρόπους να τον βοηθήσεις και να δημιουργήσεις σχέση εμπιστοσύνης μαζί του.

8.Ενημερώσου για τον πελάτη πριν από κάθε συνάντηση. Κάνε μια έρευνα στην ιστοσελίδα του (αν έχει), στα social media ή από συναδέρφους που μπορεί να τον έχουν επισκεφθεί παλαιότερα.

9.Σταμάτα να το γυροφέρνεις και ρώτα απευθείας ποιες είναι οι ανάγκες του δυνητικού πελάτη σου. Εάν δεν είσαι σίγουρος για το πώς το προϊόν σου ταιριάζει στις ανάγκες του, μην προσπαθήσεις να το πουλήσεις οπωσδήποτε. Κάνε μια έρευνα και κλείσε μια νέα συνάντηση μαζί του στο κοντινό μέλλον.

10.Πίστεψε στο προϊόν σου. Γιατί να αγοράσει ο υποψήφιος πελάτης από κάποιον που δεν είναι ενθουσιασμένος με αυτό που πουλάει;

11.Πίστεψε στον εαυτό σου. Υπάρχει λόγος που οι πωλητές με αυτοπεποίθηση είναι πιο επιτυχημένοι.

12.Βοήθησε τον πελάτη να κατανοήσει το όφελος του από το προϊόν σου. Εάν ξέρεις ότι το προϊόν σου μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη να εξοικονομήσει χρήματα ή να αυξήσει το κέρδος του, σιγουρέψου ότι το έχει καταλάβει.

13.Ανακάλυψε τις προτεραιότητες του πελάτη σου. Μπορείς να εξοικονομήσεις πολύ χρόνο και προσπάθεια γνωρίζοντας απλά το πόσο σημαντικό είναι το προϊόν σου και τα οφέλη του για τον πελάτη.

14.Αντικατέστησε τη λέξη «αλλά» με την λέξη «και» για να ακούγεται σαν να συμφωνείς με τον πελάτη σου και να αποφεύγεις την τυχόν αμυντική στάση του όταν προτείνεις μια αντίθετη άποψη από την δική του.

15.Η σιωπή δίνει στον υποψήφιο πελάτη μια ευκαιρία να επεξεργαστεί τις πληροφορίες και να κάνει τις επαγγελματικές συναντήσεις να μοιάζουν περισσότερο με κανονικές συζητήσεις, οπότε μην βιαστείς να μιλήσεις.

16.Προσδιόρισε τις λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιεί ο πελάτης και στη συνέχεια χρησιμοποιήσε τις ίδιες για να δημιουργήσεις μια υποσυνείδητη σύνδεση.

17.Για να δείξεις ότι ακούς, επανέλαβε αυτό που είπε ο πελάτης με έναν ελαφρώς διαφορετικό τρόπο.

18.Τα κοπλιμέντα λειτουργούν, έτσι πες κάτι καλό για την επιχείρηση, τον χώρο, τα προϊόντα ή το άτομο που επισκέφθηκες. Προσοχή όμως μην το παρακάνεις!

19.Ακολούθησε τις προτιμήσεις επικοινωνίας του υποψήφιου πελάτη. Αν προτιμά να στείλεις email ή να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά σεβάσου το και πράξε ανάλογα, θα το εκτιμήσει.

20.Όταν στέλνεις μια παρουσίαση σε έναν υποψήφιο πελάτη φρόντισε να χρησιμοποιήσεις κάποιο βίντεο για να τραβήξεις την προσοχή του και να ξεχωρίσεις από το πλήθος.

21.Οι άνθρωποι τείνουν να είναι πιο ειλικρινείς τα πρωινά – αυτό σημαίνει ότι αν έχεις να κάνεις με μία δύσκολη περίπτωση πελάτη, είναι καλύτερα να προγραμματίσεις μια πρωινή κλήση ή επίσκεψη.

22.Ποτέ μην πεις κάτι κακό για τον ανταγωνιστή σου σε πελάτη. Μπορείς φυσικά να κάνεις σύγκριση προϊόντων/υπηρεσιών, προσέγγισης και διαχείρισης πελατών ή της φιλοσοφίας των εταιρειών, απέφυγε όμως πάση θυσία να τους κακολογήσεις.

23.Φαντάσου τον εαυτό σου να κάθεται στην ίδια πλευρά του γραφείου με τον υποψήφιο πελάτη σου, αυτό θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις μια φιλική στάση.

24.Εάν διστάζεις να σηκώσεις το τηλέφωνο, θυμήσου τους οικονομικούς, επαγγελματικούς ή προσωπικούς σου στόχους και δράσε άμεσα.

25.Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα κείμενο για την παρουσίαση σου, αλλά να είσαι έτοιμος να πας off-script – οι πελάτες σου θέλουν να μιλάνε με πραγματικούς ανθρώπους, όχι ρομπότ.

 

Αν έχεις ερωτήσεις μην διστάσεις να στείλεις μήνυμα στο @orenda.gr στο Instagram.


Ανακάλυψε 5 λέξεις και φράσεις που κάνουν κακό στις πωλήσεις σου εδώ!