5+1 ιδέες για το Instagram Story σου!

Ήρθε η ώρα να αξιοποιήσεις την δύναμη του Instagram Story! Με τα hashtags, τα mentions και την δημόσια πρόσβαση του κοινού, ακόμη και τα άτομα που δεν σε ακολουθούν μπορούν να σε ανακαλύψουν! Επιπλέον οι ιστορίες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου, να προώθησεις τις υπηρεσίες/προϊόντα/σελίδα σου και να αλληλεπιδράσεις. Εμπνεύσου από τις παρακάτω ιδέες και ξεκίνα!

1. Δημιούργησε ένα θεματικό story

Κατά την διάρκεια του Fashion Revolution Week— μιας δράσης υπέρ της διαφάνειας και δικαιοσύνης στην παραγωγή ενδυμάτων  – η αυστραλιανή εταιρεία μόδας Obus δημιούργησε μια σειρά ιστοριών στο Instagram. Κάθε εικόνα έδειχνε  κάποιον που έπαιξε σημαντικό ρόλο στα ρούχα που φτιάχνονται για τους πελάτες τους.

Τι μπορούμε να μάθουμε από αυτή την ιστορία;

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 60% των millenials δηλώνει ότι θέλει να ψωνίζει περισσότερο «με βιώσιμο τρόπο». Εδώ υπάρχει μια ευκαιρία για εταιρείες να προβάλλουν ποιος είναι υπεύθυνος για το προϊόν τους. Φωτογραφίες της καθημερινότητας, συγκεκριμένη επιλογή χρωμάτων και η επικοινωνία μιας φιλοσοφίας διασκέδασης και συνεργασίας βοηθούν τον πελάτη να αισθάνεται πιο συνδεδεμένος με την εταιρεία.

 

 

 

2. Φτιάξε τίτλους που “μετράνε”!

Η Daily Harvest είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στο delivery τροφίμων και ποτών.

Με μια γρήγορη ιστορία του Instagram στοχεύει να δείξει στους πελάτες πόσο εύκολο είναι να αποκτήσουν την υπηρεσία παρουσιάζοντας ελκυστικές φωτογραφίες των τροφίμων και συνοπτικούς τίτλους για τα προϊόντα.

Τι μπορούμε να μάθουμε από αυτή την ιστορία;

Οι τίτλοι δεν είναι μόνο για ιστορίες με άρθρα ή ειδήσεις. Κάνουν τους θεατές του story να θυμούνται καλύτερα το προϊόν σου. Για καλύτερα αποτελέσματα δες πως θα γράψεις ακαταμάχητους τίτλους εδώ.

 

 

3. Διέγειρε την περιέργεια του κοινού σου

Το British fashion house βασίζεται σε οπτικές αφηγήσεις στα χορηγούμενα stories τους, με μια αξιοσημείωτη απουσία κειμένου. Οι ιστορίες τους αποκαλύπτουν εναλλασσόμενα σύμπαντα όπου τα μυστήρια, η αγωνία και οι ίντριγκες μαγεύουν τον θεατή.

Τι μπορούμε να μάθουμε από αυτή την ιστορία;

Η πληροφόρηση με κενά είναι εξαιρετικά ελκυστική και δεν πρέπει να αποτελεί εργαλείο μόνο για τα προϊόντα πολυτελείας. Αξιοποιήστε στο έπακρο την μικρή διάρκεια ζωής των ιστοριών του Instagram. Αντί να ωθείς τους πελάτες σου να βάλουν σελιδοδείκτη κάτι που θα ανεβάσεις για να το δουν αργότερα, ενθάρρυνε τους να ακολουθήσουν την περιέργειά τους και να δράσουν άμεσα.

 

4. Αντάμειψε τους πελάτες σου με προσφορές και εκπτώσεις

Η υπηρεσία κράτησης πτήσεων και ξενοδοχείων Hopper προωθεί τακτικά τις προσφορές και τις εκπτώσεις της δημιουργώντας Instagram stories, χρησιμοποιώντας κείμενο που είναι έγκαιρο και στοχευμένο. Ως brand που επικεντρώνεται στην προσφορά οικονομικών λύσεων, επιτυγχάνει να παρέχει απλό αλλά ελκυστικό περιεχόμενο.

Τι μπορούμε να μάθουμε από αυτή την ιστορία;

Μπορείς να διατηρήσεις τα πράγματα απλά, αρκεί να ανταποκρίνεσαι στην υπόσχεσή σου. Σκέψου το Instagram Story σου ως ένα οπτικό συμβόλαιο μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης σου – που λέει: «εάν μας δώσετε το χρόνο και την προσοχή σας, θα εξασφαλίσουμε ότι θα ανταμειφθείτε με εξοικονόμηση και ευχάριστη εμπειρία».

 

 

5. Προσάρμοσε και μοιράσου υλικό με το κοινό σου

Το 2018, η Δημόσια Βιβλιοθήκη της Νέας Υόρκης αποφάσισε να προσαρμόσει δημοφιλή έργα για τους λάτρεις της λογοτεχνίας που λάτρευαν να περνούν χρόνο στο Instagram. Οι γνωστοί σχεδιαστές έφεραν το αρχικό κείμενο στη ζωή με πλούσιες εικονογραφήσεις – προσθέτοντας ένα διαδραστικό στοιχείο «flip». Αυτό έκανε την εμπειρία ανάγνωσης να αντικατοπτρίζει την πραγματική ανάγνωση σε χαρτί. Τα Story Highlights πρόσφεραν την ευκαιρία να συλλέξουν κάθε ιστορία μετά την κοινοποίηση της και να τα ταξινομήσουν σε μια ψηφιακή βιβλιοθήκη.

Τι μπορούμε να μάθουμε από αυτή την ιστορία;

Μια καλή ιδέα μπορεί να υπάρχει πέρα από το αρχικό μέσο για το οποίο δημιουργήθηκε. Ίσως μια εκδήλωση που πραγματοποίησε η επιχείρηση σου να μπορεί να προσαρμοστεί μια σειρά ιστοριών. Μια ακόμη καλή ιδέα είναι να ψάξεις στο αρχείο σου για κάποια παρουσίαση της επιχείρησης, της φιλοσοφίας της ή των προϊόντων σου, συνήθως σε μορφή PDF ή αρχείου PowerPoint  και να την προβάλεις μέσω μιας ιστορίας Instagram. Πειραματίσου με διαφορετικές ιδέες και διαπίστωσε τι δουλεύει με βάση το feedback.

 

 

6. Ανακάλυψε τις επιθυμίες του κοινού σου κάνοντας δημοσκοπήσεις!

Το Burger King δημιούργησε 9 ιστορίες – μια για καθένα από τα περίφημα συστατικά του Whopper. Οι θεατές μπορούσαν να φτιάξουν μόνοι το burger τους μέσω δημοσκοπήσεων. Κάθε σύνολο ολοκληρωμένων δημοσκοπήσεων δημιούργησε ένα μοναδικό κουπόνι (που αποστέλλεται μέσω μηνύματος DM) για τους συμμετέχοντες το οποίο μπορούν να εξαργυρώσουν στο Burger King της επιλογής τους, με ένα Whopper με τα συστατικά που επέλεξαν εντελώς δωρεάν.

Τι μπορούμε να μάθουμε από αυτή την ιστορία;

Οι δημοσκοπήσεις είναι πανίσχυρες! Μπορούν να αξιοποιηθούν για να αντλήσεις πληροφορίες για τα νέα χαρακτηριστικά ή τα προϊόντα που θέλουν οι πελάτες σου στη ζωή τους. Και μην ξεχνάς η γνώση είναι δύναμη!

Αν έχεις ερωτήσεις μην διστάσεις να μου στείλεις μήνυμα στο @orenda.gr στο Instagram.

Πηγή


Θέλεις να ξεκινήσεις άμεσα τα Instagram Stories αλλά είσαι ασχετούλης; Μην ανησυχείς! Θα βρεις όσα χρειάζεσαι εδώ.