5 μυστικά επιτυχίας για μάρκετινγκ στο Facebook!

Οι πελάτες σου βρίσκονται στο Facebook

Το 2019, υπήρξε ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπων στο Facebook, οι οποίοι χρησιμοποιήσαν την πλατφόρμα ενεργά. Από το 1ο τρίμηνο του 2019, το Facebook είχε 2,38 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες. Και το 66% αυτών των χρηστών χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μέρα.

Μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ είναι να στοχεύσεις το κοινό σου ακριβώς εκεί που βρίσκεται. Καθώς λοιπόν τόσοι πολλοί από τους πελάτες σου βρίσκονται ήδη στο Facebook, είναι μια προφανής επιλογή να επικεντρώσεις τις προσπάθειες σου.

 

Οι χρήστες του Facebook είναι έτοιμοι να αγοράσουν

Το Facebook υπήρξε η βασική πλατφόρμα μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις εδώ και χρόνια – και, ως εκ τούτου, έχει γίνει ένας go-to προορισμός για καταναλωτές που αναζητούν κάτι αξιόλογο να αγοράσουν.

Σύμφωνα με μια μελέτη του 2018, το 78% των Αμερικανών καταναλωτών αγόρασε τα προϊόντα λιανικής πώλησης ως άμεσο αποτέλεσμα του Facebook. Αυτό είναι ένα τεράστιο ποσοστό – και έτσι εξηγείται το γεγονός ότι αποτελεί τόσο ελκυστική πλατφόρμα για την πώληση προϊόντων/υπηρεσιών (από το 2018, το 98% των επιχειρήσεων B2C και το 89% των επιχειρήσεων B2B χρησιμοποιούν την πλατφόρμα).

 

Συμπέρασμα? Η πλειοψηφία των χρηστών του Facebook είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν μια αγορά στην πλατφόρμα, η οποία προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία για να δημιουργήσει πωλήσεις για την επιχείρηση σου.

 

Το μάρκετινγκ στο Facebook έχει αποτέλεσμα

Ο σημαντικότερος λόγος για να επενδύσεις στο μάρκετινγκ στο Facebook για την επιχείρησή σου; Δουλεύει.

Τα ποσοστά click-through του ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια. Όχι μόνο οι διαφημίσεις έχουν καλύτερη απόδοση, αλλά και καλύτερη τιμή. Η μέση τιμή μιας διαφήμισης το τέταρτο τρίμηνο του 2018 μειώθηκε κατά 2%, ενώ οι εμφανίσεις διαφημίσεων αυξήθηκαν κατά 34% κατά την ίδια χρονική περίοδο.

Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο θα ξοδεύεις λιγότερα από τον προϋπολογισμό σου για να προβάλλεις τις διαφημίσεις σου σε περισσότερους ανθρώπους, αλλά με την κατάλληλη διαφήμιση, θα έχεις επίσης περισσότερες μετατροπές. Αυτό καθιστά το Facebook μια ολοκληρωμένη επιλογή προώθησης προϊόντων/υπηρεσιών για την επιχείρησή σου.

1.Video, video, video

Τα online βίντεο έχουν παρουσιάσει ραγδαία αύξηση. Μόνο το τελευταίο έτος, το 71% των ανθρώπων αύξησε την προβολή βίντεο στο διαδίκτυο. Αν θέλεις να προσελκύσεις αυτό το μεγάλο ποσοστό κοινού, ξεκίνα άμεσα να ανεβάζεις βίντεο στο Facebook.

Οι αναρτήσεις με βίντεο στο Facebook είναι σίγουρα, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για προωθήσεις την επιχείρηση σου στο Facebook. Κατά μέσο όρο, σύμφωνα με το Buffer, τα βίντεο στο Facebook έχουν 59% περισσότερη αλληλεπίδραση σε σχέση με άλλους τύπους αναρτήσεων, μάλιστα από τις 500 κορυφαίες αναρτήσεις στο Facebook του 2018, το 81% ήταν βίντεο!

Όχι μόνο οι αναρτήσεις βίντεο στο Facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσεις την αναγνώριση της επιχείρησης σου (έως και 67%), είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσεις τις πωλήσεις σου. Σύμφωνα με το Facebook Business, το 30% των αγοραστών κινητής τηλεφωνίας λέει ότι τα βίντεο είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανακαλύψεις νέα προϊόντα.  Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την περιζήτητη γενιά των millennials, που έχουν 1,35 φορές περισσότερες πιθανότητες να χρησιμοποιούν βίντεο για να ανακαλύψουν νέα προϊόντα από την γενιά των baby boomers.

Όταν πρόκειται για τη δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ βασισμένη στο βίντεο, δεν υπάρχει μια λύση για όλους. Τα βίντεο που πρόκειται να αποδώσουν καλύτερα εξαρτώνται από την επιχείρηση σου, το κοινό και τους στόχους σου. Απλά βεβαιώσου ότι δημιουργείς περιεχόμενο πρωτότυπο, αυθεντικό και σχετικό με την επιχείρηση σου. Όσο πιο κοντά σε εσένα είναι το περιεχόμενο του βίντεο, τόσο περισσότερο το κοινό-στόχος θα συνδεθεί μαζί σου.

Επίσης, θυμήσου να συμπεριλάβεις περιγραφές! Πολλοί χρήστες του Facebook απενεργοποιούν τον ήχο,  έτσι θα βεβαιωθείς ότι μπορείς να τραβήξεις την προσοχή τους και να επικοινωνήσεις το μήνυμά σου, ακόμη και αν ο ήχος στην συσκευή τους είναι απενεργοποιημένος.

Συμπέρασμα? Το βίντεο του Facebook λειτουργεί. Και αν θέλεις να απογειώσεις το μάρκετινγκ στο Facebook, πρέπει να ξεκινήσεις να τα περιλαμβάνεις στις αναρτήσεις σου.

 

2.Εστίασε στο Facebook Messenger

Το Facebook Messenger είναι μία από τις εφαρμογές με τα περισσότερα downloads στον κόσμο. Και με τόσους πολλούς ανθρώπους να κουβεντιάζουν στην εφαρμογή, είναι επίσης μια από τις πιο συναρπαστικές ευκαιρίες για επιχειρήσεις.

Το Facebook Messenger σάς προσφέρει την ευκαιρία να συνδεθείτε με το κοινό σας εύκολα και γρήγορα. Όμως, δεν επωφελούνται όλες οι επιχειρήσεις από αυτή την ευκαιρία. Μόνο το 31% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν το Facebook Messenger, πράγμα που σημαίνει ότι εάν αρχίσεις να χρησιμοποιείς το Messenger για να προωθήσεις τα προϊόντα/υπηρεσίες σου, θα είσαι πολύ πιο μπροστά από τους άλλους – και με λιγότερους ανταγωνιστές θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα.

Ευτυχώς, για μια αποτελεσματική στρατηγική στο Messenger δεν χρειάζεται να είσαι όλη μέρα κολλημένος στο κινητό σου, απαντώντας προσωπικά σε κάθε μήνυμα που έρχεται (ποιος έχει τόσο χρόνο;!). Αντ ‘αυτού, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα chatbot.

Τα chatbots είναι λογισμικά που χρησιμοποιούνται για την αυτοματοποίηση συνομιλιών στο Messenger. Φυσικά, δεν μπορείς να αυτοματοποιήσεις ολόκληρη τη συνομιλία. Αλλά μπορείς να αυτοματοποιήσεις τμήματα της συνομιλίας. Αυτό θα σε βοηθήσει να εξοικονομήσεις χρόνο, να συνδεθείς με περισσότερους πελάτες, να συγκεντρώσεις σημαντικές πληροφορίες και τελικά να επιτύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλεις να χρησιμοποιήσεις το Messenger για να βρεις πελάτες και να κάνεις πωλήσεις. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το chatbot για να χαιρετήσεις τους πιθανούς πελάτες και να συλλέξεις σημαντικές πληροφορίες (όπως το email τους, ο τρόπος με τον οποίο βρήκαν την επιχείρηση σου και το είδος των προϊόντων που ψάχνουν). Χρησιμοποιώντας το chatbot για να συγκεντρώσεις αυτές τις αρχικές πληροφορίες, θα εξοικονομήσεις χρόνο, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορείς να συνδεθείς με περισσότερους πελάτες και να κλείσεις ως εκ τούτου περισσότερες πωλήσεις.

Οι πελάτες σου μπορούν να κάνουν αναζήτηση στο Messenger για να σε βρουν, αλλά αν θέλεις πραγματικά να πετύχεις με αυτή τη στρατηγική, πρέπει να εστιάσεις ενεργά στο κομμάτι του μάρκετινγκ. Το Facebook θα σου επιτρέψει να δημιουργήσεις συνδέσμους για το Messenger και όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτόν το σύνδεσμο, θα τον μεταφέρει απευθείας στο Messenger για να ξεκινήσει μια συνομιλία με την επιχείρηση σου.

Το κλειδί για την επιτυχία με τους συνδέσμους του Messenger; ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ τους! Μπορείς να βάλεις τους συνδέσμους του Messenger στο newsletter σου, στην ιστοσελίδα σου και γενικά… οπουδήποτε!

3.Χρησιμοποίησε το κουμπί προτροπής

Αν θέλεις το μάρκετινγκ στο Facebook να είναι αποτελεσματικό, πρέπει να έχεις έναν σαφή στόχο για το τι θέλεις από το κοινό σου – και εάν θέλεις το κοινό σου να εκπληρώσει αυτόν τον στόχο, πρέπει να το πεις. Στο Facebook πλέον, μπορείς να προσθέσεις προσαρμοσμένα κουμπιά προτροπής για δράση στη σελίδα σου.  Αν θέλεις αποτελέσματα, είναι ένα εκπληκτικό και ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο.

Θέλεις το κοινό σου να εγγραφεί στο νέο σου σεμινάριο; Πρόσθεσε ένα κουμπί προτροπής «εγγραφείτε» που οδηγεί τους υποψήφιους πελάτες στη σελίδα προορισμού του σεμιναρίου. Θέλεις να προωθήσεις ένα νέο προϊόν; Βάλε το προϊόν στην εικόνα του εξώφυλλου της σελίδας σου στο Facebook και στη συνέχεια πρόσθεσε ένα κουμπί προτροπής  «Μάθετε περισσότερα» το οποίο οδηγεί τα άτομα στη σελίδα του προϊόντος.

 

4.Βελτιστοποίησε την εικόνα προφίλ σου στο Facebook

Ιδανικά, η σελίδα σου στο Facebook είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ από μόνο της – γι ‘αυτό το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι χρήστες όταν επισκέπτονται τη σελίδα σου πρέπει να τους τραβάει την προσοχή και να τους κάνει εντύπωση.

 

Η φωτογραφία σου στο εξώφυλλο του Facebook είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ στη σελίδα σου, μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις την αναγνώριση της επιχείρησης σου, να αυξήσεις τις πωλήσεις και να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου.

 

5.Στείλε στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα

 

With Facebook’s targeting features, you can create custom audiences for each of your ad campaigns—and then deliver the best messaging to drive results for that specific audience.

 

For example, let’s say you want to increase your visibility with one of your competitor’s audiences. You can create a custom audience of people who like and follow your competitor—and then create an ad campaign focused on convincing them to move over from the competition and work with you.

 

Με τις λειτουργίες στόχευσης του Facebook, μπορείς να δημιουργήσεις προσαρμοσμένα είδη κοινού για κάθε μία από τις διαφημιστικές καμπάνιες σου και, στη συνέχεια, να στείλεις τα ιδανικά μηνύματα για να επιτύχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς για αυτό το συγκεκριμένο κοινό.

 

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλεις να αυξήσεις την προβολή της επιχείρησης σου χρησιμοποιώντας το κοινό του ανταγωνιστή σου. Μπορείς να δημιουργήσεις ένα προσαρμοσμένο κοινό από άτομα που ακολουθούν τον ανταγωνιστή σου και στη συνέχεια να δημιουργήσεις μια διαφημιστική καμπάνια που θα τους πείσει να φύγουν από τον ανταγωνιστή και να συνεργαστούν μαζί σου.

Εναλλακτικά, ας υποθέσουμε ότι φιλοξενείς μια σειρά εκδηλώσεων στο κατάστημα σου για να υποστηρίξεις την προώθηση ενός νέου μοντέλου αθλητικών παπουτσιών. Μπορείς να δημιουργήσεις προσαρμοσμένο κοινό για άτομα που ζουν μέσα σε συγκεκριμένη χιλιομετρική ακτίνα από κάθε τοποθεσία καταστήματος (αν είναι περισσότερα από ένα) και στη συνέχεια να τα προβάλλεις διαφημίσεις που προσφέρουν έναν κωδικό έκπτωσης για να οδηγήσει το κοινό στο κατάστημα που μπορούν να αγοράσουν τα παπούτσια.

 

Το θέμα είναι ότι με την διαφήμιση στο Facebook μπορείς να περιορίσεις ποιος βλέπει τις διαφημίσεις σου εστιάζοντας στα ακριβή χαρακτηριστικά του κοινού σου. Ταυτόχρονα μπορείς να προσαρμόσεις τις διαφημίσεις σου ώστε να επιτύχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Πηγή


Τώρα που ανακάλυψες τα καλύτερα tips για το Facebook, ώρα να μάθεις πώς θα αξιοποιήσεις στο έπακρο και το Instagram εδώ.