7+1 τρόποι να γράφεις τίτλους σαν το Buzzfeed!

Αν είσαι ένας από αυτούς που έκανες κλικ σε post με τίτλο ¨19 προϊόντα που θα κάνουν τους ιδιοκτήτες γατιών να ξεκαρδιστούν!¨ χωρίς να έχεις καν γάτα, ήρθε η ώρα για εκδίκηση!

Ώρα να ανακαλύψεις πως θα γίνεις master της διαφήμισης με 7+1 φόρμουλες για ακαταμάχητους τίτλους!

Για την καλύτερη προώθηση της επιχείρησης ή της σελίδας σου είναι απαραίτητο να  δημιουργείς περιεχόμενο. Είτε πρόκειται για post στα social media ή newsletter, άρθρο στο blog σου ή βίντεο στο youtube, ο κατάλληλος τίτλος θα καθορίσει την επιτυχία του!

 

 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τα 4 συστατικά ενός επιτυχημένου τίτλου.
– Πρώτα από όλα ο τίτλος σου θα πρέπει να περιγράφει κάτι χρήσιμο για τον αναγνώστη.

Μπορεί να έκανες κλικ στα γατιά αλλά συνήθως αλληλεπιδρούμε με ο,τι μπορεί δυνητικά να μας προσφέρει κάποιο όφελος.

Για να το πετύχεις αυτό πρέπει να ανακαλύψεις τις επιθυμίες και τις ανάγκες του κοινού σου, να ταυτοποιήσεις ένα πρόβλημα και να προσφέρεις τη λύση.

Για παράδειγμα εάν το κοινό σου περιλαμβάνει άτομα που ζουν σε πόλη και ενδιαφέρονται για την διακόσμηση ένας τίτλος θα μπορούσε να είναι: 5 τέλειες ιδέες διακόσμησης για μικρά διαμερίσματα.

 

– Το δεύτερο στοιχείο του τίτλου είναι η αίσθηση του επείγοντος.

Το μήνυμα που πρέπει να λάβει ο αναγνώστης είναι πως αν δεν κάνει κλικ τώρα θα χάσει την ευκαιρία να αγοράσει κάτι ή να μάθει μια πληροφορία εγκαίρως.

Το να δώσεις την αίσθηση αυτή στον τίτλο σου δεν είναι πάντα εύκολο αλλά είναι απαραίτητη για παράδειγμα κατά την περίοδο των εκπτώσεων και προσφορών εάν έχεις επιχείρηση. Και επιπλέον όταν μοιράζεσαι κάποια είδηση.

Για παράδειγμα ο τίτλος «νέος φόρος που πλήττει περισσότερα από 100.000 νοικοκυριά» κάνει τον αναγνώστη να μάθει άμεσα εάν θα είναι και αυτός ένα από τα άτομα που θα υποβληθούν στον φόρο.

 

-Το τρίτο συστατικό είναι η μοναδικότητα.

Ανάμεσα στα εκατοντάδες post, άρθρα, email και βίντεο που περνάνε μπροστά από τα μάτια του αναγνώστη το δικό σου πρέπει να ξεχωρίσει. Εδώ πρέπει να βάλεις φαντασία και δημιουργικότητα.

Ένας βαρετός τίτλος δεν πρόκειται να έχει ούτε την απήχηση, ούτε τα αποτελέσματα που θέλεις. Χρησιμοποίησε λογοπαίγνια, υπονοούμενα και ελκυστικά θέματα ώστε να τραβήξεις την προσοχή.

Το άγνωστο ή κάτι που γνωρίζουν λίγοι έχει τεράστια επίδραση πάνω μας, χρησιμοποίησε το υπέρ σου!

Ένα παράδειγμα είναι ο τίτλος ¨10 απίθανοι τρόποι να χρησιμοποιήσεις την μαγιονέζα¨. Μπορεί η μαγειρική ή το νοικοκυριό να μην κινούν το ενδιαφέρον σου αλλά θα κάνεις κλικ μόνο και μόνο επειδή ο τίτλος υπονοεί ότι υπάρχει κάτι απίθανο για το οποίο δεν γνωρίζεις.

 

Τέλος ο τίτλος σου θα πρέπει να είναι συγκεκριμένος.

Για παράδειγμα ¨7  πράσινα λαχανικά που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου¨ προσδιορίζει επακριβώς το θέμα.

Το κοινό σου θέλει να γνωρίζει τι ακριβώς πρόκειται να δει ή να διαβάσει. Έτσι ο τίτλος σου θα πρέπει να περιγράφει στοχευμένα το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Σε αυτό μας βοηθούν οι αριθμοί, γι αυτό άλλωστε οι περισσότεροι τίτλοι πλέον περιέχουν νούμερα.

 

Η φόρμουλα επιτυχίας του Buzzfeed για ακαταμάχητους τίτλους.

Ένας από τους κορυφαίους δημιουργούς τίτλων είναι η εταιρεία media Buzzfeed. Τα άρθρα αλλά και τα βίντεο που παράγει φέρουν προσεκτικά σχεδιασμένους τίτλους και έχουν εκατομμύρια προβολές.

Ένας επιτυχημένος τίτλος πρέπει να αποτελείται από 5 βασικά μέρη:

  1. ΑΡΙΘΜΟΣ
  2. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ
  3. ΤΥΠΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
  4. ΥΠΟΣΧΕΣΗ
  5. ΘΕΜΑ

π.χ   10   έξυπνα  tips  που θα σε κάνουν master  της διαφήμισης

Μην φοβηθείς να προσαρμόσεις την φόρμουλα στις δικές σου ανάγκες, χρησιμοποίησε την ως οδηγό για να δημιουργείς εύκολα και γρήγορα αυτό που λέμε ¨πιασιάρικους¨ τίτλους.

Πέρα από το πρότυπο τίτλων του Buzzfeed, ας δούμε και μερικές ακόμη φόρμουλες που θα ενισχύσουν την δημιουργικότητα σου.

 

Η πρώτη φόρμουλα λέγεται «το μυστικό», είναι ιδιαίτερα δημοφιλής αλλά και εξαιρετικά αποτελεσματική. Τι καλύτερο από το να διεγείρεις την περιέργεια του κοινού σου και να μοιραστείς ένα μυστικό μαζί τους;

 

Φορμουλα #1 – Το μυστικο…
  1. Το μυστικό για λείο δέρμα χωρίς botox
  2. Ανακάλυψε το μυστικό του Brian Tracy για περισσότερες πωλήσεις
  3. 10+1 μυστικά για υγιεινή διατροφή χωρίς στερήσεις
  4. Αυτό είναι το μυστικό των star για λαμπερά μαλλιά

Η φόρμουλα αυτή υπόσχεται την λύση ενός προβλήματος, μπορείς να την ανακαλύψεις μόνο εάν κάνεις κλικ. Εδώ στοχεύουμε κατευθείαν στην ανάγκη του κοινού προσθέτοντας λίγο σασπένς.

 

Φόρμουλα #2 Αυτή είναι η μέθοδος που βοηθά…
  1. Αυτή είναι η μέθοδος που βοήθησε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους
  2. Αυτή είναι η μέθοδος που βοήθησε τους γονείς να επικοινωνούν καλύτερα με τα παιδιά τους
  3. Αυτή είναι η μέθοδος που βοηθά καθημερινά εκατοντάδες ανθρώπους να αυξήσουν την αυτοπεποίθηση τους
  4. Αυτή είναι η μέθοδος που θα σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος ακροατής

 

Όλοι μας θαυμάζουμε άτομα που εξειδικεύονται σε κάτι, αυθεντίες, διασημότητες και λοιπά. Έτσι λογικό είναι να θέλουμε να τους μοιάσουμε. Αυτήν μας την επιθυμία ικανοποιεί η επόμενη φόρμουλα.

 

Φόρμουλα #3 [κάνε κάτι] σαν [κάποιον – εξπέρ]
  1. Γράψε άρθρα σαν blogger με αυτά τα 10 tips
  2. Βγάλε selfies σαν την Kim Kardashian με το ORENDA Selfie Stick
  3. Μαγείρεψε σαν τον Gordon Ramsey με το ORENDA Cooking App
  4. Φτιάξε espresso σαν barista με το ORENDA Coffee Machine

 

Και ποιος δεν θέλει την εύκολη και γρήγορη λύση για το πρόβλημα του. Στόχος της φόρμουλας αυτής είναι η παροχή εύκολης ικανοποίησης της ανάγκης του κοινού.

Φόρμουλα #4 δες πόσο εύκολα μπορείς να…
  1. Δες πόσο εύκολα μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου στο orenda.gr
  2. Δες πόσο εύκολα μπορείς να φτιάξεις cheesecake στο orendacooking.gr
  3. Δες πόσο εύκολα μπορείς να φτιάξεις ένα DIY σκαμπό στο orendadiy.gr
  4. Δες πόσο εύκολα μπορείς να μάθεις γαλλικά με το νέο app FrenchWithOrenda

 

 

Οι άνθρωποι έχουν προκαθορισμένες πεποιθήσεις το επίπεδο των ικανοτήτων και των δυνατοτήτων τους. Εσύ είσαι εδώ για να τους πείσεις πως μπορούν να κάνουν πράγματα τα οποία δεν φαντάζονται. Πόσο μαγικό είναι αυτό;

 

Φόρμουλα #5 δεν χρειάζεται να είσαι [κάποιος] για να [κάνεις κάτι]
  1. Δεν χρειάζεται να είσαι fitness addict για να απολαύσεις τις νέες μπάρες βρώμης της Orenda Yum
  2. Δεν χρειάζεται να είσαι web designer για να φτιάξεις την δική σου ιστοσελίδα στο  OrendaWeb.gr
  3. Δεν χρειάζεται να είσαι ολυμπιονίκης για να τρέξεις στον μαραθώνιο Orenda Marathon Thessaloniki
  4. Δεν χρειάζεται να είσαι παιδί για να διασκεδάσεις στο Orenda Fun Park

 

Η λέξη προσοχή είναι ένα κόκκινο λαμπάκι που αναβοσβήνει μπροστά στα μάτια σου και φωνάζει «δώσε μου σημασία είναι σημαντικό»! Γι αυτό θα πρέπει να την χρησιμοποιήσεις υπέρ σου!

 

Φόρμουλα #6 προσοχή!…
  1. Προσοχή! Αν ψάχνεις το οικονομικότερη τηλεόραση 55 ιντσών στην αγορά, θα την βρεις για μια μόνο βδομάδα στα Orenda Electrics
  2. Προσοχή! Απόλαυσε τις εκπτώσεις -50% σε όλα τα είδη Orenda Fashion με δική σου ευθύνη!
  3. Προσοχή! Για όσους αναζητούν τον νέο τους καναπέ με λιγότερα από 35€ θα τον βρουν στο Orenda House & Garden
  4. Προσοχή! Απόκτησε το νέο σου κλιματιστικό στα Orenda Electrics και κέρδισε δωρεάν εγκατάσταση!

 

Πάντα χρειαζόμαστε λίγη έξτρα γνώση, γι’αυτό άλλωστε τα how-to βίντεο και άρθρα έχουν τόση επιτυχία. Για  να ενισχύσεις το αποτέλεσμα ακολούθησε την παρακάτω φόρμουλα.

 

Φόρμουλα #7 [χαρακτηρισμός] [αριθμός] τρόποι να [κάνεις κάτι]
  1. 7 έξυπνοι τρόποι να αυξήσεις τις πωλήσεις σου με το Orenda App
  2. 10 απίθανοι τρόποι να φτιάξεις pancakes με τις μαρμελάδες Orenda Jam
  3. Orenda Bikes: 5 μοναδικοί τρόποι να απολαύσεις το καλοκαίρι σου στην πόλη
  4. 15 φανταστικοί τρόποι να απογειώσεις τα smoothies σου – orendacooking.gr

 

Τώρα λοιπόν έχεις 8 φόρμουλες για να δημιουργήσεις τίτλους με πραγματικά αποτελέσματα και καμμία δικαιολογία για να ξεκινήσεις!

Αν έχεις ερωτήσεις μην διστάσεις να μου στείλεις μήνυμα στο @orenda.gr στο Instagram.


Θέλεις να προσελκύσεις ένα μεγάλο κοινό με ελάχιστα έξοδα; Ανακάλυψε περισσότερα εδώ!